Reklame skal selge. Kreativitet selger best.

Som merkevare kjemper du om verdifulle mentale revir i hodet til kundene dine. Du bør eie en plass i hodet deres, så de tenker på akkurat deg neste gang de trenger det du tilbyr.

I Morgenstern tror vi dette gjøres best gjennom kreativ reklame. Reklame som er distinkt, og unikt din. Vår jobb er å hjelpe deg fortjene oppmerksomhet og opprette mentale revir. Ganske enkelt - hjelpe deg å selge.

Siden 2016 har vi hjulpet våre kunder med akkurat det. Det har på få år gjort Morgenstern til et av bransjens mest velrennomerte, prisvinnende og lønnsomme reklamebyråer.

Vil du høre mer? Ring Camilla!

Noen av våre kunder


Morgensterns klima – og miljøarbeid

Morgenstern skal bidra til et mer bærekraftig samfunn og tar ansvar for det vi kan påvirke for å forbedre miljøet. En viktig del av arbeidet er å bli Miljøfyrtårn-sertifisert. Vi har etablert et miljøledelsessystem som styrer vårt klima- og miljøarbeid og hjelper oss med kontinuerlig forbedring. Sertifiseringen vil føre til mål, tiltak og forbedringer innen arbeidsmiljø, avfall/ombruk, energi, innkjøp og transport. Årlige innrapporteringer til Miljøfyrtårn vil bli offentliggjort på selskapets hjemmesider.

Morgensterns planer for klima- og miljøarbeidet
Overordnet sett er det Morgensterns policy for klima, miljø og arbeidsmiljø som leder arbeidet:Vår miljøvisjon er å tilby bærekraftige løsninger i alle oppdrag. Morgenstern skal i størst mulig utstrekning vise ansvarlighet ved å ta vare på natur og miljø.

1. Morgenstern skal tilrettelegge for best mulige miljøvennlige løsninger i oppdrag i egen virksomhet.

2. Morgenstern skal kontinuerlig forbedre miljøstyringssystemet for derved å forbedre innsats og resultat.

3. Morgenstern skal øke kunnskapen og bevisstheten om miljøforhold blant medarbeidere, og oppmuntre til miljøbevarende initiativ både individuelt og på forretningsnivå.

4. Ved innkjøp av ressurser skal Morgenstern prioritere materialer, produkter og energi som beskytter miljøet og forebygger forurensning.Morgenstern jobber i dag med å utarbeide konkrete mål og tiltak i tråd med miljøpolicyen vår.

Morgenstern ønsker din/deres tilbakemelding
En del av Miljøfyrtårn-sertifiseringen handler om samspill mellom virksomheten og samfunnet. Derfor inviterer vi kunder, samarbeidspartnere og andre interessenter til å gi innspill om hvordan klima- og miljøpåvirkningen av våre tjenester kan forbedres.
Dine innspill vil gi oss nyttig innsikt i forventninger du har til Morgenstern i årene framover, og du er velkommen til å sende dem inn her.

Takk for at du/dere vil bidra til at vi sammen skaper et mer bærekraftig samfunn.