Dette gjorde vi
Siden 2020 er det gjennomført en rekke merkevarebyggende og taktiske tiltak og uttak. Kreativt og distinkt innhold på utendørs, i sosiale medier, bannere og i egne kanaler, samt gjennomføring av en rekke stunts har bidratt til at Maja har fått svært god effekt av sitt markedsføringsbudsjett.
Blant annet har Maja "ertet" Kolonial (nå Oda) med et frekt stunt, tilbudt gratis klamydiatest til alle i Hemsedal, tilbudt tørre truser til våte badegjester, samarbeidet med Wolt om klamydia-hjemmetester og skapt debatt – og flørtet med nattklubb-gjester på utestedet "The Villa".
Som en startup i fortsatt veldig tidlig fase må det tilmålte markedsbudsjettet brukes veldig smart, noe også markedsarbeidet og resultatene siden oppstart gjenspeiler.
Maja har beviselig nådd ut til målgruppen med sin kommunikasjon, pushet grenser, vært kreative og snakket til målgruppen på deres premisser. Siden oppstarten har Maja hatt en svært positiv vekst både i salg og besøk til nettsiden, ikke minst organisk. I 2021 hadde Maja en 50 prosent kjennskap i kjernemålgruppen i 2021, og en liking på hele 89 prosent.