Tiden vår er dyrebar, og man havner stadig i situasjoner der andre prøver å stjele den. For å slippe unna må man ha en god grunn, og da finnes det ikke noe bedre svar enn at man “dessverre er bortreist
Den første reklamefilmen skapte debatt og delte det norske folk i to. Var det greit å kalle Gran Canaria for “Granka”?
Kjært barn har mange navn, mente nå vi.
Som en videreutvikling av kampanjen utviklet vi ytterliggere innhold for å svare på kritikken. Deriblant content-artikler i tillegg til at vi ga bort “Granka-tskjorter” på Facebook.
Etter bare noen få dager fikk musikkvideoen "Granka Granka Granka" enormt engasjement i sosiale medier. Videoen er sett én million ganger og ble landets aller mest populære reklamefilm på YouTube i 2019. Den er i tillegg inne som den åttende mest populære filmen totalt i Norge, altså i konkurranse med alt innhold og ikke bare annonser.